Szukaj w serwisie

Kategorie:

Finanse / Uprawa / Hodowla / Usługi / Maszyny / Agrobudownictwo
ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Fendt wprowadza nowe modele ciągników gąsienicowych - producent liczy na umocnienie swojej pozycji na rynku

Środa, 23 maj 2018 / kategoria: Maszyny
obrazek artykul
Fendt wprowadza nowe modele ciągników gąsienicowych - producent liczy na umocnienie swojej pozycji na rynku

Na tegorocznych targach LAMMA Show, odbywających się w północnej Anglii, Fendt zaprezentował nowy model ciągnika gąsienicowego 900 Vario MT. Jeśli jednak chodzi o rolników z Australii, wszystkie oczy będą zwrócone na ciągnik gąsienicowy Fendt 1100 MT, który, jak informują dystrybutorzy AGCO, będzie dostępny na Antypodach w barwach Challengera.

Maszyna będzie osiągać moc 482 KW (649 KM). AGCO wierzy, że dzięki nowej ofercie Fendt zwiększy swój udział w rynku australijskim. Jednak na chwilę obecną producent koncentruje się głównie na gamie Fendt 900 Vario MT. Ciągniki są dostępne z przekładnią Vario i trzema silnikami o różnych mocach - Fendt 938 (283 kW, 380 KM), Fendt 940 (302 kW, 405 KM) i Fendt 943 (322 kW, 431 KM).

Fendt wyjaśnia, że ich ciągniki rolnicze charakteryzują się zupełnie nowym poziomem komfortu jazdy. Jest to możliwe dzięki innowacyjnej koncepcji zawieszenia, która obejmuje cztery elementy: pneumatyczny fotel operatora, dwupunktowe zawieszenie kabiny, nowy system zawieszenia ramy SmartRide oraz zmodyfikowany układ bieżny z zawieszeniem rolek ConstantGrip.

Ten ostatni składa się z 3 środkowych rolek połączonych z ramą za pomocą specjalnych wahaczy.

Konstrukcja pozwala optymalnie dopasować rolki do ukształtowania terenu, umożliwia równomierne rozłożenie ciężaru maszyny na całej powierzchni gąsienic, a także zapewnia maksymalną powierzchnię styku z gruntem.

Fendt również podkreśla, że model 900 Vario MT jest pierwszym konwencjonalnym ciągnikiem gąsienicowym, w którym zastosowano dwupunktowe zawieszenie kabiny. System obejmuje 2 bloki wyciszające z przodu oraz sprężyny spiralne ze zintegrowanymi amortyzatorami w tylnej części.

Producent podaje, że kombinacja podwozia i zawieszenia kabiny znacznie zmniejsza obciążenia udarowe.

Koncepcja niskich obrotów silnika Fendt iD gwarantuje, że ciągnik będzie zawsze pracował w idealnym zakresie prędkości z maksymalnym momentem obrotowym i minimalnym zapotrzebowaniem na paliwo.


Dodaj swój komentarz
Autor komentarza:
Treść komentarza:
Kod:
Wpisz kod:
Akceptuję regulamin

Wasze komentarze:

Brak komentarzy
Szukaj:
Złóż zapytanie ofertowe w tej sprawie:
Treść zapytania:
(pamiętaj o podaniu danych kontaktowych oraz miejscowości z kodem)
Autor pytania:
Adres e-mail:
Kod:
Wpisz kod:

 

 

PROJEKT I WYKONANIE: www.themedia.pl
GŁÓWNA / O NAS / REKLAMA / POLITYKA PRYWATNOŚCI / KONTAKT
Copyright © 2010 by www.AgroTargi.com.pl Wszelkie prawa zastrzeżone