Szukaj w serwisie

Kategorie:

Styczeń / Luty / Marzec / Kwiecień / Maj / Czerwiec / Lipiec / Sierpień / Wrzesień / Październik / Listopad / Grudzień

Promocja produktu turystycznego

Termin szkolenia: 01.01-28.02.2010
Godzina: 09:00
Miejsce: Lublin
Szkolenie dla:

mieszkańcy woj. lubelskiego

Organizator: Fundacja „Fundusz Inicjatyw” (FFI)

Logo

„Promocja produktu turystycznego" (40 godz.), w terminie styczeń - luty 2010 r.,

• Definicje, klasyfikacje i istota produktu turystycznego, markowy produkt turystyczny;
• Promocja jako jeden z czterech narzędzi „marketingu - mix" obok produktu, ceny i dystrybucji;
• Podstawowe funkcje promocji produktu turystycznego;
• Budowa strategii promocji - przejrzyste sformułowanie celów promocji (jak, gdzie, z kim i za ile);
• Przykładowe działania promocyjne;
• Kanały promocji i dystrybucji produktu turystycznego;
• Reklama jako najbardziej widoczny i silnie oddziaływujący sposób promocji;
• Marketing wystawienniczy;
• Rola władz lokalnych i regionalnych w kreowaniu polityki

Uczestnikami projektu mogą być pracujące osoby dorosłe (powyżej 18 roku życia) wykonujące pracę na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania, spółdzielczej umowy o pracę, umowy zlecenia i o dzieło, zamieszkałe (w rozumieniu KC) lub pracujące na terenie woj. lubelskiego, zatrudnione lub chcące podjąć pracę w branży turystycznej.

Każde ze szkoleń będzie odbywać się w 12-os. grupach w Lublinie lub w innych miejscowościach (jeśli zbierze się grupa).

Zajęcia będą odbywać się w trybie weekendowym lub popołudniowo - weekendowym, w zależności od preferencji większości osób w danej grupie.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej www.ffi.org.pl, pod numerem telefonu 081 532 10 30, 532 10 32 oraz w biurze projektu przy ul. Narutowicza 57/6 (II piętro) w Lublinie od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 18.

powrót

Zobacz również:

PROJEKT I WYKONANIE: www.themedia.pl
GŁÓWNA / O NAS / REKLAMA / POLITYKA PRYWATNOŚCI / KONTAKT
Copyright © 2010 by www.AgroTargi.com.pl Wszelkie prawa zastrzeżone