Kategorie:
Styczeń / Luty / Marzec / Kwiecień / Maj / Czerwiec / Lipiec / Sierpień / Wrzesień / Październik / Listopad / GrudzieńSprzedaż lokalnego produktu turystycznego
Termin szkolenia: | 01.02-31.03.2010 |
Godzina: | 09:00 |
Miejsce: | Lublin |
Szkolenie dla: | mieszkańcy woj. lubelskiego |
Organizator: | Fundacja „Fundusz Inicjatyw” (FFI) |
„Sprzedaż lokalnego produktu turystycznego" (40 godz.), w terminie luty - marzec 2010 r.,
• Podstawy prawne sprzedaży;
• Potrzeby nabywców a podejmowanie decyzji zakupu;
• Badania jako kompleksowe narzędzie oceny;
• Istota marketingu produktów turystycznych;
• Elementy marketingu-mix w hotelarstwie i gastronomii;
• Planowanie marketingowe jako nowoczesne narzędzie wspierania sprzedaży produktów turystycznych;
• E-marketing;
• Proces rozwoju nowego produktu.
Uczestnikami projektu mogą być pracujące osoby dorosłe (powyżej 18 roku życia) wykonujące pracę na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania, spółdzielczej umowy o pracę, umowy zlecenia i o dzieło, zamieszkałe (w rozumieniu KC) lub pracujące na terenie woj. lubelskiego, zatrudnione lub chcące podjąć pracę w branży turystycznej.
Każde ze szkoleń będzie odbywać się w 12-os. grupach w Lublinie lub w innych miejscowościach (jeśli zbierze się grupa).
Zajęcia będą odbywać się w trybie weekendowym lub popołudniowo - weekendowym, w zależności od preferencji większości osób w danej grupie.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej www.ffi.org.pl, pod numerem telefonu 081 532 10 30, 532 10 32 oraz w biurze projektu przy ul. Narutowicza 57/6 (II piętro) w Lublinie od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 18.
Zobacz również:
Copyright © 2010 by www.AgroTargi.com.pl Wszelkie prawa zastrzeżone