Polagra Food i Gastro Trendy 2010
Kompleksowa oferta targowa, liczne nowości i premiery rynkowe oraz szereg wydarzeń branżowych – to i znacznie więcej przygotowali organizatorzy targów Polagra Food i Gastro Trendy, które odbędą się dniach 13-16.09.2010 r. w Poznaniu.
Cała branża w jednym miejscu
Przestrzeń wystawiennicza targów Polagra Food dzieli się na cztery salony tematyczne: Salon Wyrobów Spożywczych, Salon Win i Alkoholi, Salon Franchisingu i Salon Wyposażenia Sklepów. W ramach dwóch pierwszych można zapoznać się z bogatą ofertą producentów, dystrybutorów, hurtowników i sprzedawców detalicznych działających w branży spożywczej, prezentowane są także nowości rynkowe m.in. z zakresu wyrobów spożywczych, napojów, alkoholi, parafarmaceutyków i dodatków dietetycznych. Salon Franchisingu z kolei tworzy platformę komunikacji franczyzodawców, franczyzobiorców i pozostałych zainteresowanych tym systemem sprzedaży, a Salon Wyposażenia Sklepów znakomitą przestrzeń prezentacyjną dla najnowszych rozwiązań w zakresie aranżacji przestrzeni handlowej.
Promocja i prestiż
Organizatorzy targów Polagra Food zawsze przykładali szczególną wagę do promowania zdrowej, wysokojakościowej żywności produkowanej według sprawdzonych receptur i zgodnie z najwyższymi europejskimi standardami. Złoty Medal przyznawany tradycyjnie podczas targów Polagra Food od lat potwierdza jakość i walory smakowe wyróżnionych produktów. Prestiżowe wyróżnienie przekłada się także na szereg korzyści promocyjnych dla nagrodzonej firmy. Zwycięstwo w rywalizacji o Złoty Medal to jednak nie jedyna forma promocji, z której mogą skorzystać producenci żywności prezentujący swoje wyroby na targach Polagra Food.
Regionalne przysmaki na targach Polagra Food
Wyjątkową inicjatywą promującą polską, ekologiczną i certyfikowaną żywność będzie zorganizowana we współpracy z Urzędami Marszałkowskimi polskich województw ekspozycja - „Smaki Regionów”. Zeszłoroczna prezentacja regionalnych specjałów w ramach „Smaków Regionów” przyczyniła się nie tylko do rozwoju lokalnego przemysłu spożywczego, ale stała się także niekonwencjonalnym sposobem promocji województw, które miały okazję zaprezentować się przez pryzmat swojej regionalnej kuchni.
Gastro Trendy - kompleksowo dla branży HoReCa
Początkowo Gastro Trendy towarzyszyły targom Polagra Food jako gastronomiczny salon wystawienniczy, z czasem, w związku z dużym zainteresowaniem branży przekształcone zostały w samodzielne wydarzenie targowe. Oferta wystawców Gastro Tendy kierowana jest do właścicieli i menadżerów restauracji, kawiarni, barów, pubów, cukierni, a także szefów kuchni, kelnerów, baristów, oraz osób zarządzających punktami zbiorowego żywienia i projektantów obiektów restauracyjnych. W ramach ekspozycji zaprezentowane zostaną maszyny i urządzenia dla gastronomii (m.in. do obróbki żywności, do przyrządzania kawy i produkcji lodów), wyposażenie lokali, produkty spożywcze dla gastronomii, sprzęt i oprogramowanie komputerowe a także usługi w zakresie doradztwa technicznego, szkoleń, bankowości oraz realizacji obiektów.
Najlepsi z najlepszych
Gastro Trendy to nie tylko znakomita okazja do zapoznania się z ofertą produktów, usług i rozwiązań dla branży gastronomicznej, to także okazja do wzięcia udziału w wielu wydarzeniach specjalistycznych. Już po raz dziesiąty w ramach Gastro Trendy zorganizowany zostanie najbardziej prestiżowy konkurs w branży gastronomicznej – Kulinarny Puchar Polski. Uczestnicy zostaną wyłonieni spośród zwycięzców dziesięciu konkursów kulinarnych odbywających się w całej Polsce na przestrzeni lat 2009-2010. Organizację wydarzenia będzie wspierać sponsor główny - firma Unilever, oraz Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, które włączyło Kulinarny Puchar Polski w swój plan działań w ramach programu „Poznaj Dobrą Żywność”.
Zorganizowane zostanie także wydarzenie „Eksperci od Kuchni”, adresowane do restauratorów, inwestorów a także innych osób zawodowo związanych z branżą gastronomiczną. W ramach tej inicjatywy Na przestrzeni 200-300 m2 zaaranżowana zostanie przestrzeń wzorcowej kuchni i restauracji, które będą normalnie funkcjonować przez całe 4 dni. W tym czasie będzie można na żywo obserwować pracę przygotowujących potrawy kucharzy, kelnerów zbierających zamówienia na bezpłatnie serwowane dania czy zarządzającego salą recepcjonisty. Do dyspozycji uczestników wydarzenia będzie także sztab ekspertów z różnych dziedzin, którzy udzielać będą fachowych porad dotyczących sprawnej organizacji i prawidłowego prowadzenia lokalu gastronomicznego. W programie nie zabraknie także Olimpiady Kawy - konkursowej rywalizacji baristów z najlepszych sieci kawowych. Uczestnicy zmierzą się w kategoriach „Latte art.", „Coffee in good spirits", „Cup tasting" i „Espresso na czas". Ponadto program wydarzenia urozmaicą branżowe konferencje, seminaria i prezentacje.
Wasze komentarze:
Copyright © 2010 by www.AgroTargi.com.pl Wszelkie prawa zastrzeżone